Wokół nas istnieje mnóstwo reklam w zróżnicowanej formie: plakaty, flagi, banery, prasa, radio czy telewizja i internet – w większości przypadków nie zwracamy już na nie większej uwagi. Bywa też, że często nas irytują. My proponujemy Państwu nowoczesną formę reklamy z wykorzystaniem paralotni z napędem. Przelatującej nisko i powoli motoparalotni z reklamą nie sposób nie zauważyć! Ludzie z entuzjazmem patrzą w niebo, robią zdjęcia, pokazują sobie nawzajem. Ruchoma reklama dosłownie przykuwa uwagę!

Oferujemy Państwu przekaz reklamowy w postaci baneru reklamowego, który jest ciągnięty za paralotnią. Rękaw jest bardzo lekki i wytrzymały, wykonany z ripstopu, czyli specjalnej tkaniny, z której szyte są również paralotnie,  według wzorów dostarczonych przez Zleceniodawcę. Baner ma kształt tuby, przez co jest sztywny podczas lotu, co z kolei zwiększa czytelność.  Rękaw ma 7 m długości oraz 1,5 m średnicy i może być oklejany lub zadrukowany dwustronnie.

Możemy dojechać do wskazanych przez zleceniodawcę miejsc. Jesteśmy w stanie pojawić się w praktycznie dowolnych miejscach, wszędzie tam, gdzie zbierają się potencjalni odbiorcy komunikatu, a więc nad imprezami plenerowymi, festynami, plażami. Istotne jest, iż podczas 1 godziny lotu jesteśmy w stanie zaprezentować Państwa baner zarówno w Państwa gminie, jak i w gminach sąsiednich. Prędkość poruszania się motoparalotni to ok. 40 km/h, a więc stosunkowo wolno, co pozwala zaciekawionym widzom na ziemi dokładnie zapoznać się z przekazem reklamowym. Paralotnia umożliwia zatem szybkie i skuteczne dotarcie do większej ilości klientów, w porównaniu do metod konwencjonalnych.

Obsługę sprzętu pilot może wykonać  samodzielnie. Starty wykonywane są nawet z niewielkiej, wolnej od przeszkód, powierzchni, jak droga, boisko czy łąka.

Paralotnie są stosunkowo wrażliwe na warunki atmosferyczne. Stąd wynikają pewne ograniczenia. Loty nie mogą odbywać się jeśli:

– prędkość wiatru w regionie lotów jest wyższa od 5m/s;

– rejon wykonywania lotów znajduje się w strefie opadów atmosferycznych;

– widoczność (np. ze względu na mgły) jest ograniczona i wynosi mniej niż 1 km w poziomie.

Jeśli jednak loty wykonywane mają być za dnia i żadne z wymienionych powyżej zjawisk nie zachodzi – nic nie stoi na przeszkodzie do wykonywania lotów reklamowych.

W ostatnich latach z tego typu reklamy korzystały firmy z branży: farmaceutycznej, motoryzacyjnej, piwowarskiej oraz telefonii komórkowej. Koszt wykonania kampanii reklamowej ustalany jest indywidualnie, w zależności od ilości zamówionych godzin oraz ceny wykonania baneru reklamowego.